01
Przyjęcie zlecenia na wycenę nieruchomości. Weryfikacja stanu prawnego oraz przeznaczenia nieruchomości. Oględziny nieruchomości w terenie.
02
Określenie ceny nieruchomości oraz warunków współpracy i strategii marketingowej. Podpisanie umowy pośrednictwa.
03
Przygotowanie materiałów do oferty. Wykonanie zdjęć i filmów. Inwentaryzacja nieruchomości oraz wykonanie rzutów. Opracowanie oferty sprzedaży/najmu.
04
Kampania promocyjna i publikacja oferty w sieci.
05
Kontakt telefoniczny z zainteresowanymi klientami oraz prezentacja nieruchomości.
06
Prowadzenie negocjacji. Kontakt ze stroną Sprzedającą i Kupującą. "Dobicie targu" i ustalenie dalszych etapów działania.
07
Kompletowanie dokumentów do transakcji i ustalenie terminu umowy końcowej w kancelarii notarialnej lub przygotowanie umowy przedwstępnej sprzedaży nieruchomości/umowy najmu.
08
W przypadku kredytów dostarczenie koniecznych dokumentów do doradcy kredytowego. Uzyskanie wstępnej decyzji kredytowej. Okazanie nieruchomości rzeczoznawcy. Podpisanie umowy kredytowej przez Kupujących.
09
Podpisanie umowy sprzedaży/najmu.
10
Przygotowanie dokumentów do przekazania nieruchomości – protokół zdawczo-odbiorczy. Szczęśliwy finał dla Sprzedających, Kupujących i Agenta nieruchomości.